sobota, 25 września 2010

Witajcie!
Oficjalnie rozdysponowałam adresy. Przez ten tydzień zebrała się nas grupa 22 osób pragnących wysłać list, nawiązać znajomość i/ czy dobrze się bawić.
Nasz przedział wiekowy to 13-20 także rozbieżność spora, aczkolwiek starałam się aby różnice wieku nie były zbyt duże.
Mam nadzieję, że akcja przebiegnie bez zarzutów i każdy wyśle i otrzyma swój upragniony list.

Chciałabym odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytanie :
Co trzeba zrobić aby ponownie wziąć udział w akcji?
To proste ;). Należy po raz kolejny napisać na
listownia.blog@gmail.com
Lecz tym razem nie ma konieczności podawania swojego adresu, zainteresowań itp.
 (oczywiście jeśli zgłaszaliście się do nas już wcześniej).

Przypominam, że kiedy otrzymacie list, napiszcie do nas, dodając swoje odczucia dotyczące listu i zdjęcie/ skan załączonej rzeczy, obrazka itd.
My - redaktorki- będziemy, gdy tylko czas pozwoli, umieszczać na Listowni posty o doręczonych przesyłkach.

Jeśli macie jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy.

Miłego pisania!

3 komentarze:

  1. a ja już z niecierpliwością czekam na swój list :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym tygodniu wysyłam :)
    Nie miałam czasu wysłać ale napisany już jest dawno :D
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń