środa, 6 października 2010

1 list

Pragnę uroczyście zakomunikować dotarcie pierwszego listu! Z dreszczykiem emocji oczekiwałam, aż list wysłany przez adresata, dotrze do sekretnego, nieznajomego nadawcy. Jest nim Marcelina (Nina). 
Oto jej wrażenia:

„Dziś popołudniu otrzymałam list, cierpliwie czekał, aż wrócę do domu.
Nadawcą listu jest Asia, która naprawdę mnie zaskoczyła. Pozytywnie.
Nie spodziewałam się, że list od nieznajomej może wpłynąć na mnie tak pozytywnie. Zrobiło mi się ciepło na serduchu :)
Od Asi dostałam plecioną bransoletkę hand made, zdecydowanie w moim stylu. To tak jakby znała mnie od dawna! ;D
Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu ciepłych chwil, 
Marcelina (Nina).


Tak prezentuje się drobny upominek skrywający się w otrzymanej przez Ninę kopercie.
Mam nadzieję, że w miarę upływu czasu, listy, będą doręczane, a my - redaktorki- będziemy mogły regularnie publikować związane z ich otrzymaniem emocje, upominki. 
Zachęcam do wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu. Pisanie, i co więcej, otrzymywanie listów, jest niesamowitą frajdą, a list znaleziony w skrzynce na listy w pochmurny, jesienny dzień, pomoże rozbudzić wewnętrzne słoneczko w każdym/ każdej z nas.
Piszmy więc! ;)

1 komentarz:

  1. A ja nie myślałam, że tak się Nina ucieszy. Także jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń